CHILIRACE
"Chilirace" is a competition of individual planting chilli at home as their own creativity. It is organized to foster their interest in agriculture as well as a hobby to fillspare time and also benefit the idle space at home.........
Please click on members page to see details. To update your page please email to creative.agro.networks@gmail.com. Please click on PAGEVIEWS to see your page stat.

Recent update

PIC OF THE WEEK

Monday, July 4, 2011

Faizal's Project


********************ANAK SULUNG********************


Aku semai 3 jenis; barisan 1&2 dari kiri: cili padi; 2 barisan tengah2 + 2 cup kat barisan ke-2 dari kanan: cili merah; barisan kanan sekali + 4 cup sblh die: jagung.

gambar terbaru aritu (yg mendapat bantahan), pagi tadi suruh bapak aku siram, hahaha, gile takut kalah, so xtau perkembangan untuk arini (25 Jun 2011)


Benih cili padi & cili merah aku dah kuar anak


2 batang pokok aku sedang mengawan menandakan pokok2 aku x sabar untuk mengeluarkan hasil

17 comments:

  1. 3 ruang kosong tu aku ingat nak tanam oren, nak oren sunkist 4818 punye, sape ade benih?

    ReplyDelete
  2. Yang 3 ruang kosong tu ko cari la sapa sapa boleh donate untuk penuhkan...aku nya benih dah cair...ko kalau dapat yang belum kawin nya benih kental skit...hehe

    ReplyDelete
  3. Takan satu gambo je?

    ReplyDelete
  4. yang lain2 tu gambo aku posing atas katil, ko nak tgk gak ke?

    ReplyDelete
  5. kalau tak cukup pot.. aku ada nampak kat opis nko ada 3 pot kosong...sekau jelah... pokok yg ada dah kering dah tu...

    ReplyDelete
  6. bart, biji benih aku bgtau aku tadi, ari ahad ni diorang kuar la beramai2..hahahaha

    ReplyDelete
  7. Bosannye tengok gambar2 ko nih...cam sama je...

    ReplyDelete
  8. mmgla, selagi jin belaan aku x kenyang, selagi tu la gambar pasu atas dulang tu, ahahaha

    ReplyDelete
  9. yg atas pasu tu ancak ke???hahaha kene ade kain kuning tu wat balut dulang...

    ReplyDelete
  10. ade pulut kuning tu adi, kalo ko nak dtg mlm ni, aku bg kari sekali

    ReplyDelete
  11. aku nk p kene ngangkung kat jagung ko bleh?? hahaha...

    ReplyDelete
  12. alahhhhhhhhh hai batang kecik hahahaha

    ReplyDelete
  13. power camera ko...silap2 boleh nampak makhluk halus tenggek atas anak pokok ko ni...

    ReplyDelete
  14. tu sebab aku x letak mode alam ghaib, kalo x mau nampak antu galah, toyol, kuntilanak n penanggal kat gambar aku tu.

    ReplyDelete